دیجی آسمان

دیجی آسمان

Digi Aseman
دیجی آسمان

دیجی آسمان

Digi Aseman

پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه

پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه

دانلود پاورپوینت با موضوع اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل جایگاه قطب های علمی در جهان، ویژگی های قطب های علمی، عناصر مفهومی قطب های علمی کشور، تعریف قطب علمی در دوره اول، تعریف قطب علمی در دوره دوم، ترکیب شورای قطب‌های علمی در آیین نامه جدید، اختیارات شورای قطبهای علمی

دانلود پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه

پاورپوینت اهمیت زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه
جایگاه قطب های علمی در جهان
ویژگی های قطب های علمی
عناصر مفهومی قطب های علمی کشور
تعریف قطب علمی در دوره اول
تعریف قطب علمی در دوره دوم
اختیارات شورای قطبهای علمی
فرایند صدور مجوز قطب علمی
اهم اهداف قطب علمی مدیریت دانش

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 576 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

دانلود پاورپوینت با موضوع اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه، در قالب     ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

جایگاه قطب های علمی در جهان

ویژگی های قطب های علمی

عناصر مفهومی قطب های علمی کشور

تعریف قطب علمی در دوره اول

تعریف قطب علمی در دوره دوم

ترکیب شورای قطب‌های علمی در آیین نامه جدید

اختیارات شورای قطبهای علمی

فرایند صدور مجوز قطب علمی

شرایط ایجاد قطب علمی  در دوره دوم

کامیابی‌ها و دستاوردهای ممکن توسط قطب های علمی

منابع مالی قطبهای علمی

مختصری در مورد “قطب علمی مدیریت دانش”

اهم اهداف قطب علمی مدیریت دانش

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

اهم اهداف قطب علمی مدیریت دانش:

1. کسب نقش مرجعیت در حوزۀ علم اطلاعات و دانش شناسی؛
2. جلوگیری از پراکنده کاری در پژوهش های علمی در این حوزه؛
3. سعی در همراه و همکار کردن پژوهشگران علم اطلاعات و دانش شناسی در سازمان ها، منطقه، کشور و سطح بین المللی؛
4. سوق دادن پژوهشگران در انجام  پروژه های کاربردی و بین رشته ای؛ و
5. در نهایت تلاش در راهبری پژوهش ها بسوی فناوری.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه" می باشد که در حجم 16 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

دانلود پاورپوینت اهمیت، زیرساخت ها و چالش های مدیریت دانش در دانشگاه

پاورپوینت بازاریابی صنعتی

پاورپوینت بازاریابی صنعتی

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی صنعتی، در قالب pptx و در 233 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول ماهیت بازاریابی صنعتی، فصل دوم رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی، فصل سوم روابط خریدار و فروشنده، فصل چهارم بخش بندی و موقعیت یابی در بازارهای صنعتی، فصل پنجم برنامه ریزی بازاریابی

دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی

پاورپوینت بازاریابی صنعتی 
تحقیق بازاریابی صنعتی
بازاریابی صنعتی 
دانلود رایگان پاورپوینت بازاریابی صنعتی
ماهیت بازاریابی صنعتی 
رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی 
روابط خریدار و فروشنده 
بخش بندی و موقعیت یابی در بازارهای صنعتی 
برنامه ریزی بازاریابی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1837 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 233

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی صنعتی، در قالب pptx و در 233 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی

 مقدمه

بازارهای صنعتی

زنجیره تامین و بازاریابی صنعتی

ویژگی بازارهای صنعتی

طبقه‌بندی مشتریان در بازارهای صنعتی

نقش مدیریت بازاریابی در بازاریابی صنعتی

روند‌های موجود در بازاریابی صنعتی

انواع بازاریابی براساس ابعاد مبادله ای و رابطه‌ای

 

فصل دوم: رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی

مکاتب بازاریابی و رفتار مصرف کننده

تکامل رفتار مصرف کننده

مقایسه خرید سازمانی و خانواده

واحد تصمیم‌گیری

تغییرات فعالیت واحد تصمیم‌گیری خرید

موقعیت‌های خرید

گام‌های فرایند تصمیم‌گیری

تشخیص مساله

جستجوی اطلاعات

ارزیابی و انتخاب

اجرای تصمیم خرید

کاربری و ارزیابی پس از خرید

مدل‌های رفتار خریدراران سازمانی

مدل شث

ویژگی‌های مدل شث

مدل وبستر و ویند

مدل اندرسون و چمبرز

مدل جفری و لیلین

تئوری‌های تصمیم‌گیری

 

فصل سوم: روابط خریدار و فروشنده

اهمیت فروشندگان در بازارهای صنعتی

در تعاملات فروش چه اتفاقاتی می‌افتد

ترسیم نموداری از فرایند فروش

دیدگاه فورد

تئوری شباهت

آزمایش کیت

مدل ELM

دیدگاه ظرفیت شناختی

رفتارهای فروش

مدل تعامل فروش ISTEA

اثربخشی فروش

طبقه بندی دیگر از مهارتهای فروش

رویکرد مشتریان در تعامل فروش

انتظارات خریدار از نماینده فروش

چگونه خریدار نقش خود را بازی می‌کند؟

مدل احتمال ویتز

عدم اطمینان در تعامل فروش

شراکت استراتژیک

دسته بندی روابط برای حل تعارض

معامله با مشتری مشتریان

مدیریت روابط با مشتریان در بازارهای صنعتی

عوامل موثر بر افزایش رضایت و سطح ارتباطات

 

فصل چهارم: بخش بندی و موقعیت یابی در بازارهای صنعتی

فرایند بخش بندی

بخش بندی بازارهای صنعتی

ویژگی متغیرهای بخش بندی

انواع بخش بندی

بخش بندی استراتژیک مک کینزی

معیارهای بخش بندی بازارهای صنعتی

ویژگی‌های سازمان خرید

ویژگی‌های مرکز خرید

ویژگی‌های فردی تصمیم‌گیرنده

رویکرد دو مرحله‌ای در بخش بندی

متغیرهای مورد استفاده برای بخش بندی کلان

نمونه‌ای از بخش بندی بازار بر مبنای فرایند تصمیم گیری

برخی از معیارهای بخش بندی خرد

بخش بندی خرد از دید کاردوزو

بخش بندی خرد از دید رانگان

مدل 5 مرحله‌ای جفری و لیلین

رویکرد آشیانه‌ای

مثالی از بخش بندی آشیانه‌ای در شرکت سیتریکس سیستم

بخش بندی عمودی بازار

 

فصل پنجم: برنامه ریزی بازاریابی

مقدمه

رویکرد برنامه ریزی

رویکرد ظهوری

رویکرد برنامه ریزی

ارایه ارزش

فرایند برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

دیدگاه رایت

ماتریس بازار محصول انسف

استراتژی‌های مورد استفاده در خدمات صنعتی

سه سی استراتژی بازاریابی

شایستگی‌ها

تحلیل و اندازه‌گیری شایستگی‌ها

ماتریس فرصت

محصول

تعریف محصول

تمایز محصول

ارزش مشتری

منابع شکل دادن به ارزش مشتری

سیاست محصول

خط محصولات صنعتی

تصمیم‌گیری در مورد آینده محصول

پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)

توسعه محصولات جدید و تعاملات

شدت نیاز به تعامل بین سازمانی با توجه به تعیین پذیری و وابستگی

شکست کالاهای جدید

عدم عرضه محصولات جدید

فرایند تکوین و تولید کالاهای جدید

آزمون بازار کنترل شده (CMT)

آزمون بازار شبیه سازی (STM)

دوره عمر کالا

مراحل عمر کالا

سرعت پذیرش محصولات جدید

تحقیقات منسفیلد

ویژگی‌های خریداران اولیه

ساختار بازار و پذیرش محصولات جدید

رقابت و پذیرش محصولات جدید

تقسیم بندی بازار برای محصولات جدید

قیمت

ریسک‌های قیمت گذاری

حوزه‌های مطالعاتی در قیمت گذاری

ابعاد قیمت گذاری

مقایسه قیمت گذاری در بازارهای صنعتی و مصرفی

اهداف قیمت گذاری

فرایند قیمت گذاری

عوامل موثر بر راهبرد قیمت گذاری

پاسخ به جنگ قیمتی رقبا

شیوه‌های قیمت گذاری در بازارهای صنعتی

قیمت گذاری هزینه محور

قیمت گذاری انعطاف پذیر

قیمت گذاری مبتنی بر ارزش

قیمت گذاری ارزش محور و قیمت گذاری تقاضا محور

قیمت گذاری مبتنی بر فعالیت

پیشنهاد رقابتی

رهبری قیمت

راهبرد قیمت گذاری در بازار انحصاری چند جانبه

توزیع

توزیع در بازارهای مصرفی و صنعتی

شرایط استفاده از توزیع غیر مستقیم در بازارهای صنعتی

نقش واسطه‌ها

فعالیت واسطه‌ها بر اساس مسئولیت

کانالهای پیوندی بازار

استفاده از کانالهای پیوندی

انواع واسطه‌های صنعتی

رایج ترین واسطه در بازار صنعتی

دلایل افزایش قدرت توزیع کنندگان

واسطه‌های ارزش افزوده

تضاد شبکه

طراحی کانالهای توزیع

گزینه‌ها و ارزیابی کانالهای توزیع

مدیریت توزیع کننده

مدیریت حساب در توزیع

مدیریت نیروی فروش

ارتباطات بازاریابی

مدیریت تبلیغات

تبلیغات نیمه خودآگاه و مستقیم

نمایشگاه تجاری

نمایشگاه مجازی

روابط عمومی و شهرت طلبی

مراکز تماس

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بازاریابی صنعتی " می باشد که در حجم 233 اسلاید، همراه با تصاویر و  توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعتی

پکیج و جزوه (0 تا 100) کنکور مرحله دو تحلیلی تشریحی ارشد برنامه ریزی شهری 1397 ایران شهرساز

پکیج و جزوه (0 تا 100) کنکور مرحله دو تحلیلی تشریحی ارشد برنامه ریزی شهری 1397 ایران شهرساز

جدیدترین (آبدیت 1397) و کاملترین پکیج آموزشی ویژه دانشگاه آزاد و سراسری کنکور مرحله دوم (تحلیلی تشریحی) برنامه ریزی شهری انتشار ممنوع و پیگیرد قانونی خواهد داشت در جهت کمک و دسترسی داوطلبان شهرستانی به منابع آموزشی کنکور مرحله دوم ارشد شهرسازی (گرایش برنامه ریزی شهری)، پکیج آموزشی کاملی (از 0 تا 100) به منظور پاسخگویی به سوالات آزمون مرحله دو

دانلود پکیج و جزوه (0 تا 100) کنکور مرحله دو تحلیلی تشریحی ارشد برنامه ریزی شهری 1397 ایران شهرساز

کنکور مرحله دو 
برنامه ریزی شهری 
تحلیلی تشریحی
 طراحی شهری
 ایران شهرساز	
پکیج مرحله دوم برنامه ریزی شهری
جزوه مرحله دوم
شیت برنامه ریزی

دسته بندی

محصولات ایران شهرساز

فرمت فایل

pdf

حجم فایل

58472 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل

300

دانلود پکیج و جزوه (0 تا 100) کنکور مرحله دو تحلیلی تشریحی ارشد برنامه ریزی شهری 1397 ایران شهرساز

تحلیل حقوقی مهریه های نامتعارف در نکاح دائم

تحلیل حقوقی مهریه های نامتعارف در نکاح دائم

تعیین مهریه برای زن در ازدواج دائم و موقت امری تاییدی در اسلام بوده و خداوند در قرآن نیز به پرداخت مهریه به زنان تاکید فرموده است علی رغم اینکه در اسلام بر استحباب مهریه کم و کراهت زیادی آن تاکید شده است در سالهای اخیر میزان مهریه بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است و این امر مشکلاتی در جامعه بوجود آورده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات123
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیفقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل

تحلیل حقوقی مهریه های نامتعارف در نکاح دائم

 

پایان نامه کامل ارشد حقوق 

چکیده

تعیین مهریه برای زن در ازدواج دائم و موقت امری تاییدی در اسلام بوده و خداوند در قرآن نیز به پرداخت مهریه به زنان تاکید فرموده است . علی رغم اینکه در اسلام بر استحباب مهریه کم و کراهت زیادی آن تاکید شده است در سالهای اخیر میزان مهریه بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است و این امر مشکلاتی در جامعه بوجود آورده است . توافق بر تعیین مهر، توافقی است تبعی و پیوستگی آن با عقد نکاح از رابطه شرط و عقد نیز کمرنگ تر است. زیرا نه خود عقد و نه التزام به آن بر حسب انشا وابسته به پرداخت مهر نیست. با توجه به اینکه مهریه در زمره حقوق خاصه زوجه به شمار آمده و نقش بسزایی در روابط  زوجین ایفا می کند . نتیجه حاصله مؤید این مطلب است که تعیین سقف خاص برای مهریه، خلاف نص صریح آیات و روایات و محدود کننده اراده طرفین می باشد . اما این مطلب بدان معنا نیست که مهریه های نامتعارفی که زوج قدرت تسلیم آن را نداشته باشد، نافذ باشد؛ زیرا که آزادی اراده طرفین در تعیین میزان مهریه تا زمانی است که در چارچوب قواعد عمومی قراردادها قرار داشته باشد . بنابراین در قراداد تبعی مهریه نیز باید زوج قدرت بر تسلیم مهریه را داشته باشد، در غیر این صورت مهریه باطل می باشد .

کلیدواژه ها : مهر ، نکاح ، نامتعارف

 

 

 

 

 

 

 

فهرست

عنوان .......................................................................................................................................................صفحه

مقدمه ............................................................................................................................................................

بخش اول : کلیات ؛ فلسفه و ماهیت مهر و بررسی میزان مهریه و امکان تعیین سقف مهریه

فصل اول : کلیات (مفاهیم، تاریخچه، اقسام مهر )

مبحث نخست: مفاهیم ...................................................................................................................................................................................

گفتار اول : مفهوم لغوی مهر ..........................................................................................................................................................................

گفتار دوم : مفهوم اصطلاحی مهر ...................................................................................................................................................................

مبحث دوم :تاریخچه ......................................................................................................................................................................................

گفتار اول : مهر در ایران باستان.......................................................................................................................................................................

گفتار دوم : مهر در قانون حمورابی ................................................................................................................................................................

گفتار سوم : مهر در یونان قدیم .....................................................................................................................................................................

گفتار چهارم : مهر در حقوق روم .................................................................................................................................................................

گفتار پنجم : مهر در عربستان قبل از اسلام ................................................................................................................................................

گفتار ششم : مهر در حقوق اسلام ...................................................................................................................................................

مبحث سوم : اقسام مهر .....................................................................................................................................................................

گفتار اول : مهر المسمی .....................................................................................................................................................................

گفتار دوم : مهر المثل..............................................................................................................................

گفتار سوم : مهر المتعه ...........................................................................................................................

گفتار چهارم: مهر المفوضه ......................................................................................................................

فصل دوم : فلسفه و ماهیت مهر و بررسی میزان مهریه و امکان تعیین سقف مهریه

مبحث نخست : فلسفه و ماهیت مهر..............................................................................................................................................................................

گفتار نخست : فلسفه مهر ...........................................................................................................................................................................

گفتار دوم : ماهیت مهر ..............................................................................................................................................................................

بند اول:مهر به عنوان یکی از دو عوض معاوضات ....................................................................................................................................

بند دوم : مهر به عنوان تضمین و وثیقه بقای نکاح......................................................................................................................................

بند سوم : مهر به عنوان یک عطیه الزامی......................................................................................................................................................

بند چهارم : مهر به عنوان  قرارداد مالی تبعی...........................................................................................................................................

مبحث سوم : بررسی مقدار مهریه ..............................................................................................................................................................

گفتار اول :مقدار مهریه در قران..................................................................................................................................................................

گفتار دوم :مقدار مهریه در کلام فقها...........................................................................................................................................................

گفتار سوم :مقدار مهر در روایات ..............................................................................................................................................................

گفتار چهارم :ممقدار مهر در حقوق موضوعه ایران و کشور های اسلامی ................................................................................................

مبحث سوم:بررسی تحولات قانون گذاری مهریه و امکان تعیین سقف مهریه...........................................................................................

گفتار اول : بررسی تحولات قانون گذاری مهریه در ایران .......................................................................................................................

گفتار دوم : بررسی امکان تعین سقف مهریه......................................................................................................................................................

بخش دوم :ضابطه های تعیین متعارف بودن مهریه و بررسی اعتبار حقوقی مهریه های نامتعارف ؛ نتیجه گیری و پیشنهادات

فصل اول : ضابطه های تعیین متعارف بودن مهریه و بررسی اعتبار حقوقی مهریه های نامتعارف

مبحث نخست: ضابطه های متعارف بودن مهریه .........................................................................................................................................

گفتار اول :ضابطه های متعارف بودن مقدار مهریه متعارف ..........................................................................................................................

بند  اول : مهریه باید  قابلیت تسلیم داشته باشد ...........................................................................................................................................

الف ):تعریف قدرت بر اجرای تعهد .................................................................................................................................................................

ب) : قدرت معلوم بر تسلیم مهر........................................................................................................................................................................

ج) : اثر تردید نسبت به قدرت تسلیم مهر.........................................................................................................................................................

د) : نسبی یا مطلق بودن قدرت بر تسلیم...........................................................................................................................................................

ه) : شخصی یا نوعی بودن قدرت بر تسلیم .....................................................................................................................................................

و) : قدرت بر تسلیم از خصوصیات متعهد یا مورد تعهد ..................................................................................................................................

بند دوم : مهریه از نظر مقدار معلوم باشد .....................................................................................................................................................

گفتار  دوم : ضابطه های متعارف بودن نوع مهریه متعارف .........................................................................................................................

بند اول : مهر باید مالیت داشته باشد ..........................................................................................................................................................

بند دوم : مهر باید قابلیت تملک داشته باشد..............................................................................................................................................

بند سوم :مهر باید منفعت عقلایی داشته باشد ...................................................................................................................................................

مبحث دوم  : بررسی اعتبار حقوقی مهریه های نامتعارف..................................................................................................................................

گفتار اول : بررسی قواعد الزامی در مهریه های نامتعارف..................................................................................................................................

بند اول :مقدور التسلیم بودن مهریه ...................................................................................................................................................................

بند دوم : عقلایی بودن مهریه ..........................................................................................................................................................................

بند سوم : قصد جدی داشتن در توافق بر مهریه...................................................................................................................................

گفتار دوم :بررسی حکم مهریه های نامتعارف ..................................................................................................................................................

بند اول : دلایل و مستندات طرفداران نظریه بطلان مهریه های نامتعارف.........................................................................................................

الف) اجماع ................................................................................................................................................................................................

ب ) غرر.........................................................................................................................................................................................................

ج ) عدم مالیت ...............................................................................................................................................................................................

د) سیره عقلا .................................................................................................................................................................................................

ه ) سفاهت ........................................................................................................................................................................................................

بند دوم: دلایل و مستندات طرفداران نظریه صحت مهریه های نامتعارف.........................................................................................................

الف) آیات .......................................................................................................................................................................................................

ب) روایات ....................................................................................................................................................................................................

بند سوم : نظر برگزیده  .....................................................................................................................................................................................

گفتار سوم :وضعیت مهریه در صورت بطلان .................................................................................................................................................

بند اول : مهر المثل در صورت وقوع نزدیکی..................................................................................................................................................

بند دوم مهر المثل به مجرد وقوع عقد .............................................................................................................................................................

بند سوم : قیمت مهر تعیینی ............................................................................................................................................................................

بند چهارم : توافق بر مهریه در صورت عدم وقوع نزدیکی ............................................................................................................................

مبحث : حق حبس در مهریه های نامتعارف ..................................................................................................................................................

گفتار نخست:مفهوم فقهی و حقوقی حق حبس..............................................................................................................................................

گفتار دوم :اثر اعسار زوج بر حق حبس.........................................................................................................................................................

گفتار سوم :اثر تقسیط مهر بر حق حبس..........................................................................................................................................................

گفتار چهارم :اثر بطلان مهر بر حق حبس.......................................................................................................................................................

فصل دوم : بررسی علل افزایش مهریه و راهکارهای کاهش آن؛ نتیجه گیری و پیشنهادات

مبحث نخست :بررسی علل افزایش مهریه و راهکارهای کاهش آن ............................................................................................................

گفتار نخست :علل افزایش مهریه ................................................................................................................................................................

بند اول :پرداخت نشدن مهر در زمان عقد....................................................................................................................................................

بند دوم :غلبه نگرش های مادی نسبت به مهر ............................................................................................................................................

بند سوم :عدم استیفای کامل حقوق زن.......................................................................................................................................................

بند چهارم :مهار طلاق و کنترل تنوع طلبی های مرد ......................................................................................................................................

بند پنجم :چشم و هم چشمی .....................................................................................................................................................................

گفتار دوم : :  بررسی راهکارهای ارائه شده برای کاهش مهریه های نا متعارف و انتخاب نظر برتر..........................................................

بند اول :جدی نگرفتن مهریه ......................................................................................................................................................................

بند دوم :وضع مالیات بر مهریه .......................................................................................................................................................................

بند سوم :اضافه کردن شرط عند الاستطاعه در عقد نامه .................................................................................................................................

بند چهارم :تعیین سقف خاصی برای مهریه ....................................................................................................................................................

بند پنجم :نظر برگزیده ......................................................................................................................................................................................

مبحث دوم : نتیجه گیری و پیشنهادات ............................................................................................................................................................

منابع ............................................................................................................................................................................................................


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ترجمه مقاله ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار- مدل معادلات ساختاری

ترجمه مقاله ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار- مدل معادلات ساختاری

ترجمه مقاله ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار مدل معادلات ساختاری


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط در بازارهای کسب وکار- مدل معادلات ساختاری

 

رشته مدیریت

 

Industrial brand value and relationship performance in business markets — A general structural equation model  (2008)

 

توضیحات: 12 صفحه انگلیسی، 36 صفحه فارسی (word)

چکیده فارسی

این مقاله مدل عمومی از ارزش برند صنعتی و عملکرد روابط را در بازارهای B2B ارائه می دهد که از دیدگاه مصرف کننده و با توجه به ادبیات بازاریابی صنعتی است. این مدل، معادلات ساختاری تحلیل ارزش برند صنعتی  را با عملکرد روابط، یکپارچه می کند. این مدل توصیف کننده میزانی است که عملکرد مبادلات تامین کننده خریدار در آن، تحت تاثیر هشت عامل قرار می گیرد: شایستگی تامین کننده، ارزش خرید، رضایت مشتری، هزینه های تبادل، اعتماد و وفاداری به برند. این تحلیل نشان می دهد که شایستگی تامین کننده تاثیر مستقیمی روی ارزش خرید و رضایت مشتری دارد و از طریق ارزش خرید و رضایت مشتری، این امر به طور غیر مستقیم روی تعهد ، هزینه تغییر، اعتماد به برند و وفاداری تاثیر می گذارد. کاربردهای مدیریتی این مطالعه نیز مورد بحث قرار گرفته است.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود